Niin siis minulla ei ole mitäään keski-iän kriisiä, ehkä lähestyvä kolmekymmentä ikävuotta kuitenkin hieman huolestuttaa. Toki elämä saattaa jatkua tuon maagisen rajan jälkeenkin, eihän ne ole kuin numeroita nuo ikävuodet, toisaalta. Jokatapauksessa olen yleisön pyynnöstä (painostuksesta) päätynyt uudelleensanoittamaan myös erään erityisen suosikkibiisini, eli Faith No More: Midlife crises. Ja tässä se nyt tulee, Suomeksi DSCN2079.jpg
Keski-ikäinen
Taita mun niskani,
kun oot vihoissasi
jos itsehillintäs
ei enää riitäkään
Citymarkettiin,
kun äsken suunnattiin
keula farmarin,
on turvallista niin
Oon keski-ikäinen
mä vielä kuole en
Keski-ikäinen
Oon keskiluokkainen
Ja keskinkertainen
Oot täydellinen niin
mut yksinäinen siltikin
et yksin olisi
etkä myöskään kanssani
Keski-ikä saapuu niin…
Keski-ikä saapuu niin…
On tuulipukukin
ja marjaämpäri
Kumisaappatkin
ja tilafarmari
ei itsehillintää
vain itsepäisyyttä
ei mua neuvota
en tarvi ohjeita
Oon kaiken kokenut
ja läpi kahlannut
Keski-ikäinen
Oon täydellinen niin
et muut ei sovi maailmaani
Oot täydellinen niin
mut yksinäinen siltikin
et yksin olisi
etkä myöskään kanssani
Keski-ikä saapuu niin…
Keski-ikä saapuu niin…
Oot täydellinen niin
mut yksinäinen siltikin
et yksin olisi
etkä myöskään kanssani