Jostain selittämättömästä syystä olen löytänyt Don Huonojen punaisen langan vasta muutama vuosi sitten. Monia hienoja biisejä ja sanaleikkejäkin löytyy. Nyt siis pilataan yksi Donkkarien biisi uudelleensanoittamalla, elkää olko vihasii…. Haluan säilyttää osittain biisin alkuperäisen teeman, eli jätän kertosäkeen ennalleen, kyse ei ole siis siitä, ettenkö pystyisi sitäkin pilaamaan.

On hämärää, niin hämärää mutta pystyn sut näkemään
Kaikki nuo eleet ja ilmeet
Vartioin sua tauotta, kotiovellas

Hengitetään, syvään ja pitkään ilmaa, niin viileää
ja sepä onkin meidän
ilmaa yhteistä

Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Näätkö ulkona valoa, yöllä talon takana
Se oon vain minä passissa.

On pimeää, niin pimeää mutta pystyn sut näkemään
lämpökiikareillani
infrapunan loisteessa

Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Vartioin sun joka askelta
Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Suojelin sua muiden katseilta
Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Vartioin sun joka askelta
Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten

Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Vartioin sun joka askelta
Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Suojelin sua muiden katseilta
Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Vartioin sun joka askelta
Kaikki mitä tein, tein vain sinua varten
Näätkö ulkona valoa, yöllä talon takana
Se oon vain minä passissa.

 

 

DSCN9658.jpg