Nyt kun on kevät parhaimmillaan, ei ole tilaa synkistelylle. Ne viisut jää syksylle.
Se josta seuraava ei tunnu erityisen iloiselta, ei ymmärrä että sanat oin tehty pilke silmäkulmassa.
Hyvinkää on varmasti oikein kiva pikkukaupunki ja kauniskin, mutta se ei vaan ole paikka
maailmassa minua varten. Olen siis käynyt siellä, useastikin. Tiedän mistä puhun.
Tuskin tarvii erikseeen mainita mikä biisi saa nyt uudet sanat.
Nauttikaa tai lukekaa, jokaisen oma valinta! DSCN8561.jpg

Helle täälläkin jatkuu vielä
totesin sen äsken  teeveestä.
Minä kiidän töissä kuin hiiri
joka irti on tietokoneesta.
 
Olen ollut täällä pitkään,
aivan liian pitkään...
 
Päästäkää minut pois Hyvinkäältä,
tahdon pois jo täältä, en siedä tylsyyttä.
Päästäkää minut pois Hyvinkäältä,
jostain hiton sälinkäältä, maailman p#%/reijästä.
 
Jostakin pääsis keskustaan,
sieltä takaisin mahtavaa.
Mut kuinka voisin uskaltaa,
kun en tohdi ulos ovestanikaan.
 
Olen ollut täällä pitkään,
aivan liian pitkään...
 
Päästäkää minut pois Hyvinkäältä,
tahdon pois jo täältä, en siedä typeryyttä.
Päästäkää minut pois Hyvinkäältä,
jostain hiton Sälinkäältä, maailman p¤/¤%reijästä.
 
Joku näistä päivistä, joku näistä öistä
Joku näistä teistä vie minut pois Hyvinkäältä
Ja rakennan minä majani kauas. Kauas pois...
 
Päästäkää minut pois Hyvinkäältä,
tahdon pois jo täältä, en siedä tylsyyttä.
Päästäkää minut pois Hyvinkäältä,
jostain hiton Sälinkäältä, maailman p%%reijästä.
 
Päästäkää minut pois Hyvinkäältä,
viekää vaikka maalle, edes Riksun puolelle.
Päästäkää minut pois Hyvinkäältä,
jostain hiton Sälinkäältä, kunhan pääsen poies täältä!.