Nyt saa sitten uudet sanat Sonata Arctican- Tallulah, joka mielikuvituksekkaasti kääntyy tallukat- muotoon.
Sovittajalla oli tänään vapaapäivä, eli tahdittakaa oman maun mukaan!

Tallukat
Kai muistat miten aikoinaan jalkasi paleli?
ja miten sanoit: “eikö mikään auttais”
mä silloin keinon keksinkin ja sulle ehdotin
vaihda jalkineet: “miks pakkasessa palelisit tuolla”
Me kauppaan käveltiin ja mä oven sulle avasin
Tuoliin istutin ja tallukoita tarjosin
mä täältä nätin punaisen parin löysin kokoasi sun
Nää vedä jalkaas niin on olos lämmin
Mä muistan yhä vieläkin yhdessä kun paleltiin
kerrohan nyt?
miks meinattiin me kuolla
Jos varautunut oisinkin kunnolla pakkaseen
Niin ei tunnottomat varpaat olis sinullakaan
Sä silloin pakkasesta vähät välitit ja sanoit
on mulle tärkeempää just ulkonäköseikat
Mä silloin totesin et mitä sitten teet kun pakkanen
jäädyttää varpaat irti sulta
Tallukat, on pakkasella parhaimmat, ei palele pienet varpaat oo-ooh...
Tallukat, on lämpimät ja mukavat, oh, Tallukat,
Niin pehmeät ja ilmavat!
Sä muotisaappaat valitsit ja pienet varpaas palellutit
Ei auttanut mun valistus, ei neuvot eikä ehdotus
Nyt ole edes kerran järkevä, tää on hei tärkeää
Ettet turhaan palellutaisi, itseäsi.
Sä kumisaappaat mielummin, nekin vedit jalkaasi
kuin oisit kuunnellut  järjen ääntä edes pientä
Nyt varpaas tunnottomat sua muodista muistuttaa
Ei terveiksi paleltuneita varpaita koskaan saa.
Tallukat, on pakkasella parhaimmat, ei palele pienet varpaat
Tallukat, on lämpimät ja mukavat, Tallukat,
niin pehmeät ja ilmavatPirita%20Pesu.jpg